14 Augustus

14 augustus 2014 - Stompwijk, Nederland

Getver, zijn we weer thuis.....regen onweer niks aan!

de vlucht was bijna een nachtmerrie, heel veel turbulentie, de stewardessen moesten ook blijven zitten de eerste 3 kwartier. Mensen werden ziek en gingen spugen getsie. Zelf was ik ook knap misselijk en dan is 11 uur vliegen erg lang. Op Schiphol afscheid genomen van Wim onze laatste reisgenoot, snel de koffers en naar huis. Onze privé chauffeuse was er al, en bracht ons in no. time naar huis. Natuurlijk Sil ook weer opgehaald, ze had het reuze naar haar zin bij Melissa en haar kind Lilly. We voelen ons allemaal volgens mij een beetje raar, kan niet precies zeggen wat ik denk dat we Korea gewoon nu al missen. Het is ook zo ongelooflijk mooi land, prachtig schoon met super aardige mensen! We willen alle 4 graag nog eens terug! Dus sparen maar weer!

ik hoop dat de volgers een beetje een indruk hebben gekregen hoe het er is.

Groetjes allemaal van

de Leeuweninkorea!

1. Anke Fleischeuer:
    15 augustus 2014
    We hebben genoten van jullie verhaal. Wat een reis.
  2. Mariska en Wilfred:
    15 augustus 2014
    bedankt voor jullie blog. Wij vonden het erg leuk om te jullie belevenissen te lezen. We hopen dat jullie snel bijkomen van de jetlag en kunnen negenieten van deze mooie reis. groetjes vanuit Canada
  3. Gijs van leeuwen:
    15 augustus 2014
    het was erg leuk om je blog te lezen
    daarvoor dank
    en je bent zo positief over het land dus moeten wij ook maar gaan groetjes gijs
    welkom thuis
  4. Fam de Kort:
    15 augustus 2014
    Welkom thuis. Prachtige verrhalen. We spreken gauw een keertje af om de verhalen nog eens van jullie te horen.
  5. Hans en Tineke:
    15 augustus 2014
    Heerlijk weer thuis te zijn en dat onbestemde gevoel blijft nog wel even zeker als je zoveel gezien en gereisd hebt als jullie!
    Je hoofd zsal wel vol zitten, geniet nog lekker na, voorlopig heb je veel verhalen, was leuk om te volgen
    Groetjes uit de polder
  6. Wim en willy:
    15 augustus 2014
    welkom in het mooie gastvrije Nederland, bedankt voor jullie verhaal.